"Tudjátok, volt idő, amikor az emberek életét a szeretet irányította. Egy darabig ez elégnek bizonyult. Aztán az emberiség elkanászodott, akkor segítségül megkapta a parancsolatokat. Amikor már ez sem segített, akkor jött a törvény, vele a jog. Itt tartunk. Sokszor elgondolom, tanácsos volna visszafordulni."
(Hamvas Béla: Anthologia Humana)

***

2008. április 23., szerda

Hogyan segítsünk VALÓBAN az embereknek az MLM-ben?





Valamennyi MLM-ező nagyon jól ismeri Zig ZIGLAR népszerű - szállóigévé - vált mondását:

"Mindent megkaphatsz az életben, ha másoknak is segítesz megszerezni mindazt, amit ők magunknak szeretnének."

Ez így világos és érthető.

Felmerül azonban egy kérdés:

"Hogyan tudom megállapítani azt, hogy a lehető legjobb módon segítek-e az embereknek, hogyan győződhetek meg arról, hogy a munkatárs jelöltjeimnek tényleg olyan megoldást kínálok-e fel, ami valódi versenyelőnyt fog számukra képezni, és igazi esélyt ad nekik a sikerre?"

Úgy vélem, hogy legalább két (2) fontos dolog van, amit biztosítanunk szükséges úgy a munkatárs jelöltjeink, mint a hálózatunk munkatársai számára, tevékenységük minél sikeresebb elősegítése érdekében:

Először is megfelelő képzésben kell tudnunk őket részesíteni arra vonatkozóan, HOGYAN lehet egy MLM vállalkozást eredményesen működtetni, felhasználva olyan, napjainkban is működőképes, bevált marketing alapelveket alkalmazva, amelyek egyaránt mágnesként vonzzák az érdeklődőket úgy az MLM üzleti lehetőségünkhöz, mint a hálózatunkban tevékenykedő munkatársainkhoz.

Ha neked még nem sikerült eddig a fenti alapelveknek megfelelő képzésben részesülnöd, érdemes ráhajtanod, hogy minél előbb képes legyél EZT A FAJTA képzést biztosítani az embereidnek. Az interneten egyre bővülő választék kezd rendelkezésre állni ebben a témakörben.

Másodszor, képesnek kell lennünk ellátni a jelentkezőinket egy üzletépítő rendszerrel, egy MLM vállalttal, stb. amelyek alkalmasak a hatástöbbszörözés minél hatékonyabb kihasználásának biztosítására úgy az erőfeszítéseink kamatoztatása, mint a jövedelemszerzés területén.

Megfigyelhető, hogy nem mindegyik MLM üzleti lehetőség és vállalat kínál fel azonosan optimális feltételeket, a hatástöbbszörözésben rejlő előnyök kihasználására, amelyekre nekünk és a hálózatunkban tevékenykedőknek egyaránt nagy szükségünk van.

Észrevehetjük, hogy napjainkban egyre többen vannak már olyan MLM-ezők, akik ugyanannyi időt töltenek el az MLM vállalkozásukban mint mi, de két- háromszor több jövedelemre tesznek szert hozzánk képest, csupán azért, mert az adott vállalat, illetve az általuk alkalmazott módszerek jóval hatékonyabb hatástöbbszörözést tesznek lehetővé, mint amivel mi jelenleg dolgozunk.

Tehát akkor hogyan tudunk VALÓBAN segíteni az embereinknek?

Egyszerűen biztosítani egy MLM vállalkozás "lehetőségét" - bármilyen MLM vállalt esetében - ma már számukra nem jelent valódi segítséget.

Ahhoz, hogy VALÓBAN segítséggel szolgálhass a jelentkezőidnek, biztosnak kell lenned abban, hogy egy olyan vállalkozási rendszert tudsz nekik ajánlani, amelyik tényleg eredményesen használja ki a hatástöbbszörözés előnyeit, és megkönnyíti számukra a kapcsolatteremtést és a siker mielőbbi elérését. Ha képtelen vagy ezeket a jelentkezőidnek felkínálni - biztos lehetsz abban, hogy mások ezt meg fogják tenni - és neked csak a csalódás marad, miközben mások könnyedén fognak sikert sikerre halmozni.

"A jövőben azok fognak jómódban élni, akik képesek lesznek gondolkodásmódjukat megváltoztatni, és céljaik megvalósítása érdekében, erősségeikre építve, önmagukat átképezni."

2008. április 22., kedd

Memóriajavítás agytornával

A hatékony munkavégzéshez a testi állóképességen kívül szellemi frissességre is szükség van. Tornáztasd meg az agyadat! Az alábbi gyakorlat rendszeres végzése segíti a tanulást és a gondolkozást, fejleszti az emlékezőtehetséget és növeli a teljesítőképességet is!


Ahhoz, hogy szellemileg egész nap friss maradj, csak néhány nagyon egyszerű gyakorlatot kell elvégezned. Erre találták ki a "brain gym"-et, vagy más néven az agytornát, amely egyszerű gyakorlatok segítségével segít megőrizni szellemi frissességed.

Agytorna két lépésben

1. Koordinációs gyakorlat az íróasztal mellett
Emeld fel a bal térdedet, és érintsd meg vele a jobb könyöködet, majd ismételd meg ezt a mozdulatot a másik oldalra is.
Mire figyelj?
A gyakorlatot pontosan csináld, mert így aktivizálhatod az agyat és a homloklebenyt is!

2. Hangold össze a két agyféltekét!
Vegyél elő egy üres papírt és két tollat! A feladat az, hogy mindkét kezeddel egyszerre rajzold le ugyanazt az ábrát, csak éppen tükörképszerűen. Bármit rajzolhatsz, a legfontosabb, hogy összehangold a két kezedet - ez fejleszti a szem és a kezek együttes működését, illetve az íráskészséget!

Szabó Fruzsina írása

2008. április 20., vasárnap

Az MLM a lendület üzlete

A Network Marketing hajtóereje

A lendület minden Network Marketinges rendszerrel dolgozó cég életelixírje. Egyszerre jelzi a közhangulatot, és nagymértékben meghatározza a vállalat növekedésének sebességét. Ha csökken a lendület, annak a forgalom látja kárát.
A Network Marketing cégek hiányzó lendülete komoly következményekkel járhat.
A lendületnek azonban különféle formái vannak, amelyeket elemezhetünk. Minden vállalat a piacra lépés pillanatától kezdve hasonló növekedési ciklusokon, és ezzel különböző lendületi szakaszokon esik át. A rövidtávon képzett lendület intenzitása és a lendület hosszú távú irányításától és újbóli kibontakoztatásától függ a Network Marketing cégek sikere. Épp ez a helyzet a szponzorálási és eladási tevékenység kiegyensúlyozott arányával. Ha az arány megbomlik, az stagnálást jelent. A sikeres Network Marketing cégek ismertetőjelei a növekedés és a sebesség. Ha többen hagyják el a céget, mint amennyien csatlakoznak hozzá, a lendület egyértelműen csökken. Ez nem vezet szükségszerűen azonnali forgalom-visszaeséshez, mivel a hivatalosan működő Network Marketing vállalatok termékek eladásából, nem pedig fejpénzből élnek.
Milyen típusai vannak tehát a lendületnek? A Network cégeket jellemző növekedési diagramról jól le lehet olvasni az egyes lendület-fázisokat. Az amerikai eredetű cégek nagyobb kezdeti lendületet mutatnak, mint a hazai vagy európai cégek. Mindenesetre egy dolgot meg kell jegyeznünk: a piacra folyamatos megújulás és bizonyos hullámzás jellemző. Ez a körülmény ahhoz vezet, hogy a második és harmadik generációs vezetők hagyják el a leggyakrabban a vállalatot, hogy egy új cég úttörő-szakaszában úgynevezett kezdőpozíciókat foglaljanak el. Ez gyakran kockázatos vállalkozás. Aki nem rendelkezik megfelelő anyagi háttérrel, ritkán éli túl az úttörő- és kezdeti szakasz első 12 hónapját. Az újonnan piacra kerülő vállalatok számára azonban ez a kezdeti lendület a legnagyobb fokú növekedés időszaka. A szponzorálási arány rendkívül magas, és az őrült növekedés nem vezethet másra, mint a következő hónapokban bekövetkező forgalom-visszaesésre.
A cégek legnagyobb problémája az, hogy a belső logisztikát összhangba hozza a növekedéssel. Akinek ebben a szakaszban hiányoznak a megfelelő irányítási képességei, az olyan gyorsan tűnik el, ahogyan jött. Ezt a múlt sok példája alátámasztja.
Mindenesetre azt is meg kell állapítanunk, hogy csak kevés cégnek sikerül ennyire túlfűtött lendületet kelteni. Aki túlélte ezt a rohamot, az automatikusan a kritikus korszakba lép. Ennek a fő okai érzelmi jellegűek. A lendület ezzel egyben a vezetők hangulatának jelzője. A kritikus szakaszban kezdődik a hullámzás, és az önjelölt vezetők már keresik az új vállalatot, ahol az úttörő-korszakban áttörést érhetnek el. Ha azonban egy erőteljesen fejlődő vállalat átvészelte ezt a szakaszt, akkor azok a vezetők, akik maradnak, és a második növekedési szakasz során a szervezet mélyén dolgoznak, hogy új lendületet keltsenek, a jövő csúcskeresői lesznek.
Csak egészen kevés vállalat élte át eddig ezeket az erőteljesen változó ciklusokat, és ezek tartoznak ma a világ legjelentősebb, piacvezető Network Marketing cégei közé.
Ha egy Network cég a normális növekedési szakaszba lép, akkor a gyerekbetegségek legtöbbjén túl van. A munkatársak kvalifikáltak, a képzés rutinszerűen folyik, a törzsvásárlók stabilitást hoznak. De itt sem megy semmi lendület – a hajtóerő nélkül!
Milyen faktorok hozzák tehát létre ezt a lendületet, és melyek fékezik azt:

Lendületkeltők:

1. álmok és célok
2. jó rendezvények
3. ösztönzések
4. új termékek
5. forgalom után kapott bonusz
6. intenzív alsó vonalas munka
7. jó cégszolgáltatások
8. kitüntetések
9. külön szolgáltatások vezetőknek
10. jó kommunikáció

Lendületfékezők:
1. vezető elvándorlása
2. logisztikai hibák
3. sok hibás jutalék-számítás
4. rossz tanácsadó szolgálat
5. hiányzó teljesítmény-ösztönzés
6. rossz termékmenedzsment
7. hiányzó álmok
8. rossz marketingstratégia
9. hiányzó kötési mechanizmusok
10. hiányzó motiváció
A lendület elsősorban a vállalat és a vezetők közötti kölcsönös viszonytól függ.
A Network cégek kevés irányító mechanizmussal rendelkeznek ahhoz, hogy mesterségesen lendületet keltsenek. Ide tartoznak az ösztönzések és a rendezvények.
Valódi lendületet azonban csak a hosszú távú álmok, és azok megvalósítása hozhatja. Ha hiányoznak a vezető csapat kötési mechanizmusai, akkor nem kerül sor duplikációra a szervezet mélyén.
Mi a helyzet a hazai piaccal?
Mely cégek képesek a fontos hajtóerőt feléleszteni, hogy az ezredforduló után a csúcson legyenek?
A lendület keltése azt jelenti, hogy lelkesedést kelt az ember, ez ahhoz vezet, hogy eléri a piaci áttöréshez szükséges sebességet.
A jövőbeli piaci áttörés szempontjából döntő fontosságú az egészségesen magas szponzorálási arány.
"A Föld neked forog. Az óceánok Neked áradnak és apadnak. A madarak Neked énekelnek. Minden gyönyörűség, amit látsz, minden csoda, amit tapasztalsz, Érted, Neked van. Nézz körül. Ebből az egészből semmi sem létezne, ha Te nem lennél. Mindegy, hogy eddig mit gondoltál magadról, most már tudod, Ki Is Vagy Valójában. Te vagy az univerzum ura. A királyság örököse. Az Élet tökéletessége. És most már ismered a Titkot. Légy boldog!"
/R. W. Emerson/
A Titkos Fegyver, amivel legalább 300%-os látogatottságnövekedést érsz el